2 zeer tamme degoe mannetjes 4 maand

Op zoek naar degoes of naar een nieuw baasje voor je degoe(s)? Dan is dit de juiste plaats. Lees wel eerst de regels!

2 zeer tamme degoe mannetjes 4 maand

Berichtdoor Pikkie » zo 05 feb, 2017 10:52

Ik kreeg ondertussen een dikke week geleden twee nieuwe degoe ventjes in de opvang.
Eigenlijk had ik geen plaats meer voor extra degoes maar laat ons zeggen dat de vorige eigenaar mij "overtuigd" heeft een uitzondering te maken...

Ze ontsnapten elke nacht en hij was het beu ze te vangen... Als je zo'n mail krijgt weet je dat je snel moet handelen voor er ongelukken gebeuren. (ik kreeg niet de indruk dat hij de intentie had een geschikte kooi te voorzien)
Logisch dat ze ontsnapten! Ze zaten in zo'n plastic opbergbak van de action, je weet wel die van een euro of 3-4 met die twee flap deksels :boos1:

Anyway ze zitten dus nu hier en na 2 dagen zochten ze al contact, na een week sprongen ze zelf op mijn handen bij het opendoen van het hok. Super ventjes dus!

Ik denk dat ze ideaal zouden zijn als beginners degoes, net omdat ze zo "fearless" zijn en lief. Ze zijn geschat op ongeveer 4 maand oud. Koppelen met mijn andere groepen zit er voorlopig niet in (of ze zijn te groot of ze zijn aan het puberen). Dus idealiter zouden ze met twee verhuizen waar ze met twee alle aandacht krijgen.

Wie o wie kan deze ventjes een huisje schenken.
Oh ja, het zijn gewone agouti degoes, niets speciaals van kleurtjes enkel een prachtig karakter :liefde3:

Contact kan bij voorkeur via de website www.knaagdierenopvang.be
Don't shop, adopt!
www.knaagdierenopvang.be
Pikkie
.:Snuffelaar:.
.:Snuffelaar:.

Keer terug naar Degoe(s) aangeboden/gezocht