Alleenstaande vrouw van ongeveer 4 zoekt niet huisje

Op zoek naar degoes of naar een nieuw baasje voor je degoe(s)? Dan is dit de juiste plaats. Lees wel eerst de regels!

Alleenstaande vrouw van ongeveer 4 zoekt niet huisje

Berichtdoor Marjoleinmischa » do 29 dec, 2016 12:40

Hierbij bied ik mijn vrouwtje aan ter adoptie. Helaas is haar 'zus' vandaag rustig ingeslapen. Ze zit nu alleen in haar kooitje en zoekt een nieuw vriendje om mee te spelen en slapen. Mischa is een lieve degoe, maar ze heeft last van staar. Bij ons doet ze het super goed en ze is makkelijk te koppelen.
Marjoleinmischa
.:Snuffelaar:.

Re: Alleenstaande vrouw van ongeveer 4 zoekt niet huisje

Berichtdoor Aileen » za 21 jan, 2017 02:00

Beste marjolein,
Ik vroeg me af aangezien ik hoogst waarschijnlijk een nieuw huisje moet zoeken voor een van mijn degoes of je wellicht de optie zou willen om te kijken of mijn zandkleurige degoe vrouwtje van minder dan een jaartje (ik heb haar 4 maanden ondertussen) het goed kan vinden met jouw vrouwtje.
Aileen

Berichtdoor Aileen » za 21 jan, 2017 11:49

Persoonlijk denk ik dat het fijner is voor een beest met staar om in het zelfde verblijf te blijven omdat ze al wat minder ziet. Overigens kan ik je niet helpen met een thuis voor je vrouwtje omdat mijn moeder niet meer degoes dan 3 toe staat.

Het enige waar ik mee zou kunnen helpen is een vriendinnetje voor je vrouwtje. Een van mijn vrouwtjes ligt wat minder in de groep, waardoor ik op zoek ben naar opties voor een goed huis waar ze wat beter ligt. Ze houd erg van het looprad en ze heeft opzich best een zoorgzaam type degoe nodig want daar kan ze het meest mee vinden. Oudere degoes zijn uit ervarig erg geschikt voor dot moederlijk gedrag.

Ik zou het erg leuk vinden om contact op te nemen om te kijken of het tussen hen klikt. Je kunt me mailen via ailharten@gmail.com
Aileen

Berichtdoor Marjoleinmischa » ma 01 mei, 2017 13:51

Ik zie nu pas je berichtjes.

Wij willen geen degoes meer ivm gezinsuitbreiding. Wij kunnen haar niet de liefde meer geven die zij verdiend.

Dat is de reden dat we haar ter adoptie aanbieden.
Marjoleinmischa

Berichtdoor marielle3108 » di 16 mei, 2017 11:07

Hoi marjolein,

Heb je een pb gestuurd.
wellicht kunnen wij het vrouwtje erbij hebben.

mvg
marielle3108

Keer terug naar Degoe(s) aangeboden/gezocht