Versele Laga te koop

Van terrarium tot traliekooi en van hangmatje tot looprad. Hier kun je zowel gebruikte als ongebruikte degoespullen aanbieden of vinden. Let op: geen degoes!

Versele Laga te koop

Berichtdoor Stephsie82 » do 13 sep, 2012 20:56

Heb hier een ongeopende zak van versele laga + meer dan halfvolle zak. Sinds mijn degoes er niet zo meer zo dol op zijn sinds ik een ander droogvoer heb geprobeerd. Nu willen ze alleen nog maar dat, de versele lage brokken laten ze gewoon liggen. Beetje zonde dus mag iemand anders ze hebben voor maar 3 euro.
Als ik moet verzenden zou het natuurlijk meer worden en is het geen interessant aanbod meer. Dus je mag het gerust komen afhalen. Ik woon in België, Dendermonde. Eventueel kan er ergens anders afgesproken worden, ik werk in Antwerpse haven, op linkeroever (beveren, kallo) dus kan in die buurt of op men weg van werk naar huis ergens afspreken.
Lyna en Minu, zusjes 1,5 jaar oud
Knudde, gecastreerd mannetje, 1,5 jaar oud
Stephsie82
.:Amateur:.

Re: Versele Laga te koop

Berichtdoor Stephsie82 » vr 01 feb, 2013 09:20

Je mag dit topic sluiten, heb de zak nog steeds, maar ga hem volgende week bij knaagdierenopvang afgeven
Stephsie82

Berichtdoor Kala » vr 01 feb, 2013 20:24

Stephsie82 schreef:Je mag dit topic sluiten, heb de zak nog steeds, maar ga hem volgende week bij knaagdierenopvang afgeven

Dat is een mooi doel! :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift, thats why it's called 'the present'.
Afbeelding
My degus flourish well on their species appropriate and balanced diet. You can read along, try and see for yourself!
Kala
.:Kwebbelkous:.
.:Kwebbelkous:.

Berichtdoor Stephsie82 » vr 01 feb, 2013 21:57

Ze krijgen er ook nog wat gedroogd dingen die bijna gaan vervallen. Daar zal het zeker tegen dan allemaal op zijn :)
Ik bewonder zo'n mensen. Spijtig genoeg heb ik al zo weinig tijd en is er zo niks vlakbij anders zou ik zeker helpen. Misschien ooit wel in de toekomst als leventje wat minder druk is.
Stephsie82

Keer terug naar De Rommelzolder