Verschillende kooien te koop!

Van terrarium tot traliekooi en van hangmatje tot looprad. Hier kun je zowel gebruikte als ongebruikte degoespullen aanbieden of vinden. Let op: geen degoes!

Verschillende kooien te koop!

Berichtdoor Degoe Paradise » vr 01 nov, 2013 18:36

Hoi hoi ik ga waarschijnlijk een alu laten maken en verkoop daarom dus mijn andere kooien, dit zijn ze ( foto's volgen later):

1: Grote volière met de maten van het kooigedeelde +/- 150 hoog, 90 breed en 60 diep. Deze kooi is donker grijs met ligt grijze spijlen en staat op wielen. Het merk van deze kooi is montagna, het is eigenlijk een vogelkooi. Deze kooi is ongeveer nu 3 maanden in gebruik en is nog zo goed als nieuw. Er is alleen misschien een klein beetje lag van de spijlen af, door het ophangen van hangmatjes. Wij hebben deze kooi bij de ranzijn vandaan en heeft 189,- euro gekost. Bieden vanaf 100,- euro.

2: Wat kleinere volière met de maten van het kooigedeelde +/- 150 hoog, 60 breed en 60 diep. Deze kooi is rood met witte spijlen en staat ook op wielen. Het merk is waarschijnlijk ferplast of montagna. Deze kooi is al wat ouder dus er zit een beetje roest. Maar dat stort niet. Ik heb deze kooi bij mijn Degoes een paar maanden geleden gekocht, dus ik weet niet hoe oud deze is. Deze kooi kost in de winkel rond de 130 euro. Bieden naar waarde.Je kan gewoon hier in dit topic bieden, zet er wel bij welke kooi je wilt.

Kooien zijn op te halen in Leiderdorp.
Degoe Paradise
.:Amateur:.

Re: Verschillende kooien te koop!

Berichtdoor Degoe Paradise » za 25 jan, 2014 14:52

Degoe Paradise

Re: Verschillende kooien te koop!

Berichtdoor Degoe Paradise » wo 05 feb, 2014 19:52

Alle kooien zijn nog te koop. Niemand intresse?
Degoe Paradise

Keer terug naar De Rommelzolder